Do startu nowego sezonu pozostało

:::
DniGodzinMinutSekund
Start ligi

Gramy z All Promote do końca sezonu!

27.01.18Utworzono
/uploads/assets/719/czubakk.jpg
Firma All Promote, której prezesem jest Marcin Czubak, partner Futsal Ekstraklasy, zdecydowała się przedłużyć współpracę z naszą ligą do końca sezonu.

All Promote podpisała umowę ze spółką Futsal Ekstraklasa na rundę, ale z możliwością przedłużenia do końca rozgrywek, a potem na kolejne lata. Logo firmy All Promote jest pokazywane podczas transmisji telewizyjnych meczów w SportKlubie oraz znajduje się na stronach internetowej i facebookowej Futsal Ekstraklasy.

 

- Jestem zadowolony z promocji firmy w pierwszej rundzie rozgrywek – mówi Czubak. – Ale liczymy też na zbliżające się finały mistrzostw Europy: że Futsal Ekstraklasa zostanie bardziej dostrzeżona przez innych sponsorów i media. Liczymy przede wszystkim na coraz większe korzyści z materiałów telewizyjnych, bo uważamy, że pod tym względem jest jeszcze bardzo duże pole do popisu. Działania sponsorskie, budowanie wizerunku jest po to, aby było bardzo mocno nagłośnione w mediach.

 

Firma All Promote specjalizuje się w dedykowanych kampaniach reklamowych.

 

- W swojej ofercie posiadamy przenośne nośniki reklamowe Silverboard, na których realizowane są ogólnopolskie kampanie reklamowe – mówi prezes All Promote, Marcin Czubak. - Firma działa na terenie całego kraju, mając do dyspozycji 2000 przenośnych tablic Silverboardów. Obsługujemy 386 miast, mamy 10 tysięcy pozyskanych miejsc reklamowych. Chcemy wspierać futsal, który jest niesamowicie widowiskową dyscypliną, ale w Polsce jego potencjał jeszcze nie jest w pełni wykorzystany. Wspieranie Futsal Ekstraklasy ma być cegiełką, którą dołożymy do rozwoju tej dyscypliny w Polsce.

 

Zdaniem Marcina Czubaka rozwój futsalu w Polsce uzależniony jest od zaangażowania mediów.

 

- Jeżeli media będą więcej o futsalu mówić i pisać, to coraz więcej ludzi będzie oglądać mecze w halach – uważa. - A więcej ludzi w halach, to większe zainteresowanie sponsorów, którzy będą chcieli zareklamować swoje produkty, czy usługi podczas rozgrywek - dodaje Marcin Czubak.

 

Poziom polskiego futsalu - sądząc po awansie do finałów mistrzostw Europy - wzrasta. A skoro poziom sportowy stale się podnosi, to pozyskiwanie nowych sponsorów pozostaje tylko kwestią czasu.

 

Tekst: Krzysztof Dziedzic

Zdj. Archiwum prywatne