Select na trzy lata

11.08.20Utworzono
/uploads/assets/2487/futsal_super_white-blue.png
Przez kolejne trzy sezony oficjalną piłką Statscore Futsal Ekstraklasy będzie flagowa piłka Select FUTSAL SUPER Fifa Approved. Do 17 klubów trafiły już nowe piłki. Z każdy sezonem, gdy liga będzie powracać do liczby 14 drużyn, trafi ich więcej do klubów.

Mimo szczególnego okresu związanego z pandemią udało się zakończyć negocjacje sukcesem. Podpisanie umowy to efekt długich rozmów, które zaczęły się jeszcze w grudniu zeszłego roku. Zostały one przerwane w marcu, gdy w Polsce wprowadzono sanitarne obostrzenia. Warto dodać, że spółka miała do wyboru dwie firmy. Ostateczny padł na Select Sport Poland.

 

Spółka współpracuje z duńską firmą już od kilku lat. Efektem tej współpracy jest nowa umowa. Na naszych parkietach kluby ze STATSCORE Futsal Ekstraklasy będą nią grały przez kolejne trzy sezony.

 

- Bardzo się cieszę, że udało nam się znaleźć porozumienie i przedłużyć współpracę - mówi Maciej Karczyński, prezes spółki Futsal Ekstraklasa. - Rozmowy były trudne, ale owocne. Trudne, bo czasy mamy niepewne, związane z pandemią. Owocne, bo doszliśmy do wspólnych ustaleń i nakreślenia perspektyw w przyszłości, mimo różnic w negocjacjach. Ważne, że osiągnęliśmy konsensus i wypracowaliśmy długotrwały plan.

 

- Tak jak wspomniał prezes Karczyński, rozmowy nie były łatwe, ale od początku obie strony były zdeterminowane, aby dojść do porozumienia - powiedział Paul Szostek, główny przedstawiciel firmy Select Sport Poland. - Współpracujemy z Futsal Ekstraklasa od czterech lat i nie wyobrażaliśmy sobie zakończenia tej relacji. Ostatnie sezony pokazały, że znakomicie rozumiemy nasze potrzeby i cele. Bardzo się cieszę, że przez kolejne trzy lata najlepsi polscy zawodnicy będą grać najwyższej jakości piłką FUTSAL SUPER FIFA Aprroved. Jestem pewny, że nasza współpraca będzie się nadal rozwijała.

 

Piłka cieszy się najlepszą opinią wśród klubów i zawodników w Polsce. W tym sezonie będzie to FUTSAL SUPER FIFA Approved. To dobry krok ku stabilizacji i budowania swojej marki przez obie strony.